Mohon klik iklan 1X yer

8 July 2012

Alhamdulillah! Timbalan Menteri sokong perlaksanaan hudud.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mashitah Ibrahim berkata, secara peribadi beliau menyokong cadangan Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Kemelah Datuk Ayub Rahmat yang ingin menjadikan Johor sebagai negeri pertama melaksanakan hukum hudud.
"Namun kita kekurangan prasarana terdiri daripada mahkamah, hakim, pegawai pendakwa bagi melaksanakan perundangan Islam di negara ini.

"Jika usaha ini dapat dilaksanakan, BN akan menjadi pihak pertama melaksanakan hukum itu berbanding dengan Kelantan yang hanya bercakap kosong," beliau dipetik sebagai berkata oleh Sinar Harian di Shah Alam.Beliau bagaimanapun dilapor berkata, pelaksanaannya perlu dirancang teliti agar semua faham erti sebenar hukum hudud.

3 comments:

  1. Aik bila pula mak cik ni tukar fikiran? Setuju pula tapi masih lagi bertapi tapi.............
    Hai Mashitah(tukang sisir/sikat) engkau memang munafik rope nye.

    ReplyDelete
  2. ustazah ni tak yakin hukum Islam dari Allah swt boleh menyelesaikan masalah ! macamana nih ?

    ReplyDelete
  3. itu bukan setuju nananya nya..itu mempermain kan ukum Allah.tengok bulu kening dah tau....heheh jangan lupa baca disini juga:http://anakjatikampunghulu.blogspot.com/

    ReplyDelete

Boleh komen apa saja aseikan tidak melanggor undang2 syarak, undang2 negara dan undang2 skmm. Komen yang tidak berakhlak akan dipadam.