Mohon klik iklan 1X yer

31 October 2014

Ustaz Azhar oh Ustaz Azhar.

Serangan terhadap pemikiran Islam.

Penyebar video yg tidak pasti kesahihannya ini berotak zionis dan merupa tentera kafirun tanpa upah. Ia memalukan umat Islam Malaysia keseluruhannya.

Sebenarnya ia bukan sekadar untuk memalukan Ustaz Azhar, tetapi secara halus bertujuan menjatuhkan kepercayaan umat Islam yang lemah iman terhadap seluruh agamawan.

"Jika Ustaz yang hebat dan sohor boleh buat perangai begitu, ustaz ustaz dan imam biasa. tentu lagi hebat perangai mereka".
Kesan terhadap penyebaran klip video haram ini. Orang ramai mula akan hilang kepercayaan terhadap orang orang agama. Agamawan akan dipermain dan dipersendakan.

Halus sungguh permainan pmusuh Islam. Sedikit demi sedikit orang Islam akan menjauhi agamanya.

Akhirnya ustaz ustaz akan terpinggir. Hasil dari perbuatan ini, bila ada manusia yang mati tanamlah seperti bangkai binatang. Tanpa talkin dan tahlil, kerana manusia sudah tidak mempercayai agamawan.

Jadi, pertanyaan kepada yang mengaku Melayu dan penyebar sebarang bahan lucah, kamu seronok sangatkan menjadi musuh kepada Islam?

6 comments:

  1. KERJA VIDEO INI PASTINYA DITERAJUI OLEH SEBUAH PARTI KAPIR TERKENAL TERBESAR MALAYSIA. PARTI INI SENTIASA MENAJA KEJA2 FITNAH.
    PARTI SANGAT BENCI KEPADA ISLAM.
    MEREKA KELUARKAN KABAR2 ANGIN DI AKHBAR. KEMUDIAN FITNAH DISEBAR DALAM INTERNET.
    PARTI INI SUNGGUH CELAKA. MUDAH2AN ALLAH MELAKNATNYA DIDUNIA LAGI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn, kita semua pun tahu parti yg memiliki akhbar.

      semuga fitnah lucah tertimpa atas mereka dan keluarga mereka, yg bukan fitnah tp memang mereka buat betul2 hasil makbulnya otak mereka yg asyik memikirkan lucah.

      aminn

      Delete
  2. https://www.facebook.com/cypremeoriginal/photos/a.693104674100494.1073741829.693089757435319/717600931650868/?type=1&theater

    ReplyDelete
  3. Bermula dengan Anwar... kemudian Azmin Ali dan Stopa Ali dan kini Azhar Idrus.. mereka ini diaibkan dengan isu seks! Siapa yang mulakan isu seks sebagai cara nak jatuhkan pesaing? Madey? Umngok?. Itulah sebab bila Anwar di aibkan dengan isu seks... sebilangan ustaz dan ulama diam membisu.. kerana beranggapan itu hanya isu peribadi anwar... sebenarnya inilah cara golongan lahanat dan tidak bermoral ini cuba diamkan orang yang berjuang utk rakyat dan memulihkan sistem yang korup. Kini golongam lahanat dan tidak bermoral cuba diamkan orang yang cuba sedarkan masyarakat tentang pentingnya agama sebagai tiang seri bagi mencegahkerosakan akhlak.. sepatutnya golongan ustaz dan sesiapa saja patut bangun menentang kerja2 jahat ini tanpa mengira siapa... bukan hanya bising dan marah bila kena pada ustaz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul & sokong kuat sizzly7761 hahaha ,ABU !

      Delete

Boleh komen apa saja aseikan tidak melanggor undang2 syarak, undang2 negara dan undang2 skmm. Komen yang tidak berakhlak akan dipadam.