Mohon klik iklan 1X yer

13 January 2013

HKL: Nak Cerita pun BN saja tak percaya

Semalam gua dah penat. Hari ni gua mau rehat.

Nak cerita pun, banyak blog dah sampaikan. Nak tulis, ramai penulis blog dah tulis.

Nak tunjuk gambar, blog dan akhbar pun sudah tunjukkan. Akhbar suara UBN minta maaflah.
Utusan Malaysia, Berita harian dan keluarganya tidak akan siarkan. Maklumlah akhbar pencacai.

Apa bukti lagi perlu ditunjukkan. Saja jer UBN buat-buat tak percaya.

UBN percaya penyokong mereka tidak boleh dihimpun seramai semalam.





3 comments:

  1. Kenapa Angka 112? Ada Agenda Kristian?
    13 January, 2013 in Uncategorized
    Perhimpunan Bersih 4.0 semalam, atau yang “rebranding”nya berbunyi KL#112, telah berlalu pergi. Tercapai atau tidak niat dan hasrat mereka untuk mengumpul sejuta orang itu tidak mahu kita bicara di sini. Sepertimana tajuk di atas, kenapa angka yang dipilih untuk menandai perhimpunan ini ialah 112?

    Ianya berlangsung pada 12hb Januari 2013. Sepatutnya angka 121 yang dipilih. Bukankah setahun yang lalu angka 901 digunakan untuk perhimpunan di Jalan Duta pada hari keputusan pembicaraan Anwar, iaitu 9hb Januari 2012. Dengan mengguna format yang digunapakai di Malaysia (bukan di Amerika Syarikat) angka yang logik diguna untuk perhimpunan semalam ialah 121 atau 1201.

    Dengan sedikit carian dalam internet kita dapat temui angka 112 adalah suatu angka yang ada kaitan dengan Bible Kristian dari susun atur angka dalam bahasa Hebrew yang memberi pengertian Tuhan mereka. Kajian numerologi dari susunan abjad dari 22 abjad dalam bahasa Hebrew ini memberikan pengertian angka 112 itu bermaksud “The LORD God” atau YHVH Elohim [YHVH = Yahaweh (atau Jehovah), inilah nama yang sebetulnya untuk Tuhan Kristian, bukannya Allah, perkara ini dibicara dalam posting Paderi Indonesia akui kalimah Allah hanya untuk orang Islam - klik untuk baca]



    Of great significance is the fact that the number 112, the order number of the triangle, is the Hebrew gematria of JEHOVAH-ELOHIMor LORD God.

    The Triangle is the 112th triangular number 6328 and 112 is the value of Jehovah-Elohim (LORD God) and 6328 in ascending digits is 2368, the value of Jesus Christ. (http://www.fivedoves.com)

    Dalam pada kalimah Allah hendak mereka hina dengan menyamakan Allah Yang Maha Esa dengan Tuhan Triniti mereka , puak-puak gereja mengajak rakyat Malaysia berhimpun mengagungkan “The LORD God” mereka. Umat Islam kita berpecah dalam isu kalimah Allah – dalam pada sesetengah mereka membenarkan puak gereja mengguna kalimah Allah mereka inilah pulak yang mengagungkan pula angka yang mengangkat nama Tuhan Kristian ini. Astaghfirullah

    Apakah ada dalam pakar strategi perhimpunan semalam yang membawa agenda Kristian?

    Wallahu’alam


    ReplyDelete
    Replies
    1. Udahlah. Apa2 yang dibuat oleh Pakatan untuk meruntuhkan kerajaan korup dan zalim UMNO/BN akan kau pandang serong. Yang UMNO lantik syarikat yahudi APCO apa hal? Bawak masuk barang yahudi awak tak kesah ke? Tu yang pemimpin2 UMNO kau tunjuk 3 jari melambangkan Freemason kau buta pulak.Yang berpecah tu puak2 UMNO macam awak. Jaganlah beristigfar menyesali perjuangan baik disisi islam, tapi bersyukur dengan perbuatan maksiat pemimpin2 UMNO awak.

      Delete
  2. Nama pena kau Joe Charles, iaitu nama typical seorang Kristian. Di akhir penulisan pula kau sebut Wallahu'alam. kalau kau Kristian, mana boleh sebut kalimah Allah!!! Dah sah kau ni Syaitan yang bertopengkan manusia di mana kehadiranmu hanya untuk menimbulkan rasa gundah gulana serta menimbulkan kekeliruan di dalam hati manusia.

    Tidak pernah terlintas di hati kami yang menghadiri perhimpunan semalam untuk membawa agenda Kristian atau Yahudi atau apa saja yang kau cuba ketengahkan. Agenda kami satu saja iaitu untuk terajang keluar BN di dalam PRU yang akan datang. And if you happened to stand on our way, we will have to kick your ass too!!!!

    ReplyDelete

Boleh komen apa saja aseikan tidak melanggor undang2 syarak, undang2 negara dan undang2 skmm. Komen yang tidak berakhlak akan dipadam.