Mohon klik iklan 1X yer

13 January 2013

HKL: Nak Cerita pun BN saja tak percaya

Semalam gua dah penat. Hari ni gua mau rehat.

Nak cerita pun, banyak blog dah sampaikan. Nak tulis, ramai penulis blog dah tulis.

Nak tunjuk gambar, blog dan akhbar pun sudah tunjukkan. Akhbar suara UBN minta maaflah.
Utusan Malaysia, Berita harian dan keluarganya tidak akan siarkan. Maklumlah akhbar pencacai.

Apa bukti lagi perlu ditunjukkan. Saja jer UBN buat-buat tak percaya.

UBN percaya penyokong mereka tidak boleh dihimpun seramai semalam.





2 comments:

  1. Nama pena kau Joe Charles, iaitu nama typical seorang Kristian. Di akhir penulisan pula kau sebut Wallahu'alam. kalau kau Kristian, mana boleh sebut kalimah Allah!!! Dah sah kau ni Syaitan yang bertopengkan manusia di mana kehadiranmu hanya untuk menimbulkan rasa gundah gulana serta menimbulkan kekeliruan di dalam hati manusia.

    Tidak pernah terlintas di hati kami yang menghadiri perhimpunan semalam untuk membawa agenda Kristian atau Yahudi atau apa saja yang kau cuba ketengahkan. Agenda kami satu saja iaitu untuk terajang keluar BN di dalam PRU yang akan datang. And if you happened to stand on our way, we will have to kick your ass too!!!!

    ReplyDelete
  2. Udahlah. Apa2 yang dibuat oleh Pakatan untuk meruntuhkan kerajaan korup dan zalim UMNO/BN akan kau pandang serong. Yang UMNO lantik syarikat yahudi APCO apa hal? Bawak masuk barang yahudi awak tak kesah ke? Tu yang pemimpin2 UMNO kau tunjuk 3 jari melambangkan Freemason kau buta pulak.Yang berpecah tu puak2 UMNO macam awak. Jaganlah beristigfar menyesali perjuangan baik disisi islam, tapi bersyukur dengan perbuatan maksiat pemimpin2 UMNO awak.

    ReplyDelete

Boleh komen apa saja aseikan tidak melanggor undang2 syarak, undang2 negara dan undang2 skmm. Komen yang tidak berakhlak akan dipadam.