Mohon klik iklan 1X yer

22 October 2012

Memang Celaka!

Korang tak rasa apa-apa ke apabila ketua MCA begitu berani menghina agama kita. Korang takder rasa marah atau geram ke. Korang tak rasa tercabar ke? Soi Lek bukan lagi menyerang parti, tetapi menyerang agama kita. 

Pemimpin yang moralnya tercalar begitu berani menghina agama aku. Menghina amalan yang di firmankan dan tercatat dalam Al Quran.

Memang melampau sungguh. Presiden MCA berani bercakap kurang ajar kerana tidak belajar dan  tidak pernah dimaklumkan oleh rakan parti sekutu mereka. Memang tidak menghormati agama orang lain.

Beginilah jadinya apabila parti sekutu Soi Lek yg mengaku mereka adalah Melayu Islam, tetapi tidak pernah berdakwah hal berkaitan Islam terhadap sahabat kafir MCA mereka. Apakah Soi Lek diberi lampu hijau oleh UBN untuk mengeluarkan perkatan menghina tersebut.

UBN memang tidak ada perasaan sensetif apabila ajaran Agama Islam dihina. Mereka tidak ada rasa sayang terhadap agama Islam. Malah turut menumpang sukacita apabila agamanya dihina oleh sahabat mereka sendiri.

Presiden MCA begitu gembira memperlekeh dan memperlecehkan ajaran agama Islam. Pemimpin negara kita pula tidak rasa apa-apa, seolah-olah pekak dan tuli dari mendengar sahabatnya menghina Islam oleh menteri yg pernah tersiar video sexnya.

Sebagai seorang yaang mengaku Islam, apakah DS Najib tidak terasa marah apabila ajaran agama Islamnya dihina dikhalayak ramai. Apakah DS Najib tidak berasa malu? DS Najib tak terasa tercabar dan dicabarkah? Oleh itu, layakkah lagi beliau menjadi pemimpin negara ini.

Selama ini, kita tidak pernah mengganggu dan menghina ajaran agama mereka. Tidak pernah mana-mana pemimpin PAS atau PR menghina agama orang lain.
Kamu dengan agama kamu, dan biarkan kami mengamalkan tuntutan ajaran agama kami.


6 comments:

  1. A'kum Tuan

    Saya cukup panas sehingga menggigil, tapi nak buat macam mana undang-undang yahudi negara ini mengekang sebarang tindakan agresif.

    Maka saya postkan sati N3 bertajuk Binatang ni tak habis-habis memperlekehkan hukum Allah-http://mountdweller.blogspot.com/2012/10/binatang-ni-tak-habis-habis.html

    ReplyDelete
  2. Kalau di zaman Syaidina Omar, cina ini dan sekutunya pasti akan diperangi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sampai ke zaman tu...

      kalau kat Pakistan, Afganistan ape2 tan pun dah pasti tumpo punye....

      Delete
  3. Terima kasih sahabat atas kunjungannya dan selamat malam :)

    ReplyDelete

Boleh komen apa saja aseikan tidak melanggor undang2 syarak, undang2 negara dan undang2 skmm. Komen yang tidak berakhlak akan dipadam.