Mohon klik iklan 1X yer

8 April 2012

Shahrizat sindir Rafidah

Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Abdul Jali menggesa golongan yang giat membuat kritikan itu supaya turun dan memeriksa sendiri kekuatan pergerakan itu.

Golongan tersebut akan mendapati betapa kuat dan kukuhnya Wanita Umno pada masa ini, katanya kepada wartawan di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur hari ini.

Shahrizat hadir di program membaca al-Quran itu di hari terakhirnya sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Kenyataannya itu timbul ekoran kenyataan yang dikeluarkan oleh pelbagai pihak, termasuk oleh bekas Ketua Wanita, Tan Sri Rafidah Aziz sebelum ini.

Shahrizat berkata, golongan tersebut tidak sepatutnya hanya "bercakap dari Kuala Lumpur" tetapi harus berkunjung ke wanita bahagian dan bercakap sendiri dengan pemimpin wanita.

3 comments:

  1. Kak Pidah kasi balun combi sial tuuu. Hanginn wa tengok muka dia. mangkok betul! Kak Pidah kena buktikan MGS hebat. Ganyang dia kak Pidah.Hapuskan mamak dalam umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suku sakat kak pidah sila baca sini dan sampaikan kepada kak pidah.
      http://wasukalu.blogspot.com/2012/03/kak-pidah-wa-cabar-lu.html

      Delete

Boleh komen apa saja aseikan tidak melanggor undang2 syarak, undang2 negara dan undang2 skmm. Komen yang tidak berakhlak akan dipadam.